creds

Jag och Mathilda plockar vuxenpoäng just nu!
Om ett par minuter ska vi ner till tvättstugan och se om tvätten är klar. Hur coolt är inte det?!
Tvättstugan är nya placet liksom. Överväger att gå ner dit och tvätta i fortsättningen. Det kändes himla vuxet och.. bra! Annat är det här hemma, här är jag bara en tönt som tvättar tvätten gång på gång bara för att jag inte orkar hänga den. Moget!
Efter tvätten och efter att pappa behagat sig hem så jag kan få käka så blir det att fara en sväng till stallet.
Orkar egentligen inte men vadå, nu får jag rycka upp mig. haha.

Kommentarer
Ida säger:

Du är så duktig så.

2009-05-13 | 21:38:25
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback