goodbye my lover

Nu är jag hemma efter min sista culinaren dag. Det känns lite konstigt faktiskt.
Eller jag kanske ska passa på att säga att det är min sista gång OM jag inte ändrar mig till hösten och går restaurang i alla fall. Alla lärare där tycker verkligen att jag är superduktigt och tycker det är synd att jag ska gå hotell. (skrytskryt)
Vi fick prata med Kalle idag också. Han sa att det inte fanns något annat betyg än MVG för mig. Inte såg han på mig att jag alltid blir superstressad heller. Så tummen upp.
Vi fick Cola till maten idag. Det var underligt nog inte så gott. Alex fick halva min. Bara halva, resten pressade jag i mig bara för att.
Sen så fick jag och Alex powerwalka till stationen så vi båda bara ville rasa ihop i en hög när vi var framme. När vi kom till stationen så kom också tåget. Tajming kallas det.
Hemma i brevlådan väntade ännu en överraskning. Arboga Kommun stod det på den bruna kuvertet. Efter att jag brutalt slitit upp brevet så insåg jag att jag fått sommarjobb. Tre veckor uppe på ridskolan. Hoppas bara att jag får jobba med någon man känner någorlunda. Är inte så många 92'or där uppe. Menmen.
Så ikväll ska jag skicka in ansökan till jobb här på gården med som man nästan är garanterad att få.
Vadå rik sommar. Tummen upp flera gånger om.

Nu ska jag ta en snabbdusch och sedan göra mig iordning. Ikväll träffar jag Lindkvist.

Kommentarer
Ida säger:

Vadå? Vad ska du nu jobba för något?

2009-05-08 | 17:15:17
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback