jag önskar att jag hittar hem

Idag har det varit en bra dag. En riktigt bra dag i slutänden tror jag nog.
Men är det någon som kan gissa vem som försov sig imorse? Nejmen inte kan det vara Emilia inte? Haha, vem skulle kunna tro på det?
När Ellen ringde så var klockan nio? Nio eller åtta. Det måste ha varit åtta för jag tog tjugo över nio tåget till köping. Till detta så hade jag glömt att mammas cykel dött (jag kommer dö nör hon får reda på det!) så det blev till att gå. Jag fick bråttom! Men jag hann gott och väl.
Underbart väder hela dagen och jag njöt när jag gick hem. Så fantalalastiskt! Det gjorde min dag på något sätt. Jag log nog hela vägen hem tror jag. Tummen upp.

Ska nog försöka sola ikväll kanske. Vore mysigt att vara lite brun inför skolavslutningen.
Funderar på att höra med Mathilda och hon är pepp på en promenad kanske? Vore skönt.

Såhär spenderar vi idrottstimmarna.
 

Kommentarer
Daniella säger:

min farmor bor där :D

2009-05-27 | 15:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback