movin' down

Nu känns det som att sängen lockar så himla mycket. Att tillägga är att klockan bara är halv fem och jag redan hunnit sova en stund. Men jag är verkligen helt slut. Orkar inte tänka en smula!
Blev nationella i matte idag då. Kan inte förstå det men jag fick helt hjärnsläpp på första delen. Och det är frågor som man inte får ha miniräknare på och jag skojar inte, de talen är superenkla. Men jag fick sitta och knåpa en stund och vissa gissade jag bara på, helt random. Får la se om man prickar in någon. Haha. Så himla typiskt mig! Dock inga kvadratrötter.
Aspektupgiften gick grymt bra. Får se om det gick bra också. När får man reda på svaren?
Inställd datalektion också så jag och Ellen kilade upp och käkade årets första mjukglass. Den smakade.. konserverat. Urk.

Är usk-möte klockan sex men jag känner att jag verkligen inte orkar med. Så jag tror i ärlighetensnamn att jag skippar det denna gång. Känner inte för att sitta och vara pepp och sätta igång hjärnkontoret, inte idag.
Istället så ska jag och Mathilda ner till tvättstugan och få vuxenpoäng. Ska äntligen tvätt hästtäcket som legat i en svart sopsäck hur länge som helst.
Sen ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback