om du tror på kärlek så finns den någonstans

Nu är mitt humör på topp.
Dagen kan inte bli så mycket bättre.
Helt underbart.
Mindre smickrande bild som Ida visade mig dock, men jag tror att jag överlever.

Imorgon på förmiddagen så kommer Harry. Kameran kommer följa med så får vi se om det kommer upp någon bild här kanske. Ska se om jag hinner följa med Esben också kanske. Det får bli ett bekymmer imorgon. Men om inte annat så är det nog helt bestämt att jag åker med Svejstruparna till Rockhammar på eftermiddagen.
Taggar för de resterande veckorna i skolan och håller tummarna för att na i matte går vägen också.
Men nu ska jag koka te och krypa ner i soffan. Är trots allt fredag idag, känns konstigt!


Kommentarer
Ida säger:

vilken teochman du blivit!

2009-05-08 | 23:39:40
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback