so sweet

Nu sitter jag här och är utvilad för en gångs skull.
Klockan ringde vid tio men jag vände mig och somnade om, därefter vaknade jag av en bortdomnad arm vid halv tolv snåret. Så himla underbart skönt! Och jag har inte gjort någonting alls efter detta. Bara gått och varit. Underbart.
Ska ta fram matteboken snart tänkte jag, och hinna med svenskan samt engelskan. Men har ju hela dagen på mig så det är ingen brådska. Men känner jag mig rätt så kommer inte böckerna fram än på ett tag. Så typiskt mig.
Beställde inget te igår, jag är under arton. Så ikväll tänker jag nog övertala pappa att beställa istället. Insistera på att mitt liv hänger på de där tesorterna! Speciellt det där med päron, kiwi och melon. Hallå, en blandning med dessa fruker kan man bara inte lev utan!
Men nu ska jag återgå till att tänka på att jag ska börja plugga. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback