törs du gå med en dåre som jag?

Det här är inte okej!
Jag måste lida av alzheimers helt ärligt alltså! Detta är inte kul längre.

Igår fick jag vänta upp och ner på rummet för att jag tappat bort en inbjudan. Fast jag ska erkänna att det nog inte var mitt fel i alla fall för den måste ha ramlat ur en väska (efter att jag flyttat kuvertet ifrån det ställe där den skulle ligga!).
Somsagt, den har jag nu hittat.
Nu gäller det att finna kuvert nr 2. Ett helt vanligt kuvert innehållande... pengar! Och jag är i ganska stort behov av pengar så det vore ganska bra ifall jag fann dem.
Detta kuvert kommer ifrån stället där jag jobbade för någon månad sedan. När jag satte mig i bilen så kastade jag bak pappret och där låg det tills vi stannade till vid en korvmoj och jag tog en lapp och köpte en korv. Kastade bak kuvertet igen till baksätet. Sedan låg det där tills vi var hemma och någongång där måste jag ha lagt det på något bra ställe.
Tror inte att det ligger kvar i bilen för vem lämnar kvar ett kuvert med pengar i bilen?
Väskan är genomkollad till minsta detalj och ridbyxorna är genomkollade. (Skulle man få ner det i den lilla fickan?) Jacka hade jag ju ingen på mig för den glömde jag ju kvar. *host*
Vart lägger man ett kuvert med pengar när man precis kommit hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback