All the things we been through

Har inte alls mycket att förtälja idag. Har inte hänt speciellt mycket. Inte mer än att jag fått prata massor av engelska, inte okej! Det är en massa pingismänniskor som bor på hotellet då det antagligen är tävlingar. Många av dessa är långt ifrån svenskar och det skrämmer mig lite. Speciellt när de kommer fram till disken och jag bli så illa tvungen att förstå. Internet är en sak de flitigt använder, går åt flera internetkoder. Bara så ni vet det alltså!
Har sjukt ont i mina fötter, det är bland det värsta jag vet. Har till och med lagt i korkkilar i mina skor men det hjälper en kvart kanske. Får se till att köpa skor med ordentlig sula kanske? Ridskorna skulle vara perfekt ur den synpunkten, om det skulle uppskattas är en annan femma.

Men nu blir det en lååång varm dusch och sedan sängen! Underbart.


Kommentarer
Riley säger:

Sockar är ting man har på fötterna som endast går över anklarna, eventuellt lite högre. Strumpor däremot når upp till knäna, eventuellt lite högre men INTE lägre! Detta fenomen iakttog jag då jag råkade köpa just "Ridsockar" istället för "Ridstrumpor" och därmed också blev besviken på att de (sockarna) inte nådde upp till knäna, såsom jag hade velat. SÅDETSÅ! (fast det kan ju vara ett småländskt påhitt... Köpte dem ju trots allt i Ullared...)

2009-11-18 | 22:21:50
Bloggadress: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback