between the lines

Jo jag är fortfarande hemma. Men idag är det meningen att jag ska vara hemma vid denna tid. Min praktik börjar inte fören kvart över två och tåget går tjugo över ett, det innebär att jag har lite dötid att fördriva.
Dagens i-landsproblem är att det regnar ute och jag måste gå till stationen. Jag hatar att gå, cykeln är min bästa vän. Har dock varit två i-landsproblem idag. Det första var när jag skulle föna håret och kleta i värmeskydd. Jag köpte ju ett nytt under tjejkvällen här i stan. Men det visade sig ju vara värmeskyddande hårlim, det skulle hur osm fungera precis som alla andra värmeskydd.
Grejen var den att det var supertrögt och ville knappt fastna på håret. Inte okej. Händerna blev helt klibbiga och ptja. Det var en obehaglig upplevelse. Nu när petar i håret så fastnar det prcis som jag lämnade det. Så lim var det i alla fall. Haha.

Nej, nu ska jag göra något vettigare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback