cold water

Jag är så himla trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Man kan ju inte stupa i säng nu, klockan är ju bara tjugo i sex! Attans bananer.
Kan meddela att jag sitter och väntar på att min mor ska ringa, hon ska hjälpa mig med att lämna tillbala jackan ifrån Hööks. Ganska på tiden nu för snart har det gått en månad. Får se hur det blir, vill det sig illa så får jag betala frakten på skiten med, och det vill jag ju inte. Men det är upp till bevis senare.

Praktik idag med. Dock började jag åtta idag vilket är toktidigt! Har gjort massor idag om man jämför mot igår då jag fick klippa julbordsbroshyrer. Nej, idag så svarade jag i telefon (även om jag råkade koppla bort samtalet), lade in hur många bokningar som helst och stod i lunchkassan. Hoppas dem inte fick så stora problem med att räkna denna ikväll. Kommer fortfarande inte överrens med den där apparaten. Har inte en enda gång räknat rätt när det ska kontolleras. Det är ju sjukt!

Det här samtalet ägde rum på bussen hem med min far;
"Jaha, är det din telefon som krånglar? Jag blev förbannad på min" -Emilia
"Nej du ska inte bli arg på din, det var den här skittelfonen som strejkade" - Pappa
"Men då så.. Jag håller på att frysa ihjäl, jag måste köpa en jacka"
"Ja, du skulle ju ha en såndär Canada Goose jacka. Men du tycker ju dom är så långa"
"Du vill bara att jag ska ha en sån för att det är ett dyyyrt märke"
"Ehm.. nedå.. he-he-he. Dom är.. varma!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback