do you love me

Jag var hemma idag. Sov för länge. På tok för länge. Ont i huvudet. Migrän. Usch!
Pappa har tydligen inte ringt och sagt det heller för när jag vaknade så var det tre obesvarade ifrån köping. Attans bananer. Hoppas bara att Josefine såg mitt sms. Kunde inte ens prata i telefon utan att huvudet hotade med en sprängning.
Men nu mår jag bättre. Eller ja, så pass att jag kan uppdatera bloggen. Har inte så himla mycket spännande att förtälja idag heller.
Fick ett mejl ifrån Anna idag med. Missade ju USKmötet så hon uppdaterade mig lite. Blev massor av saker som komma skall nu inför julshowen.
Btw, jag ska rida p o n n y!!!!! Vet ni hur länge sedan det var eller? Vi i usk ska tydligen vara de sju dvärgarna i en ponnygalopp. Camilla hade utsett mig till trötter då jag gäspar mig igenom mötena. Men tillbaka till ponnyn. Nu tänker ni; den fetknoppen kan väl för sjutton inte rida ponny, stackars häst. Det tänkte jag med först. Men ponnyn, eller maxad ponny är han nog, går med på handikappsridningen med vuxna. Desstom red C honom för inte så länge sedan och hon är större än mig. Ganska mycket. Så det ska nog gå bra.
Men bara tanken; ponny - känns så himla avlägset. Har som sagt inte ridit ponny sedna jag slutade på ridskolan vilket är himla många år sedan. Spännande!

21/11 - Öppet hus Ullvi 10.oo-13.oo . Fotografera Luciakandidater ridskolan 12.oo . Hur?
22/11 - Genrep julshow 15.oo
25/11 - Foderclinic med Linda Kellberg 18.oo Ridskolan 50:-
29/11 - Julpynt ridskolan . Ponnyridning på stan 14.45-16.oo ridskolan
3/12 - Kranstillverkning ridskolan 18.oo
5/12 - Genrep julshow 16.3o
6/12 - Julshow 15.oo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback