get me started

Och vad gör fröken Saxin hemma nu? Jadu den frågan ställer jag mig ofta.
För att ge ett enkelt svar på den frågan så låter jag det bli; Jag kände inte för att gå till skolan idag.
Det är inte svårare än att stänga av alarmet när det ringer och somna om för att när man vaknar inse att man försovit sig. Så nu är det ganska försent att börja fixa sig, bussen går klockan 13.oo.
Men naturkunskap och företagsekonomi kan jag klara mig utan.. faktiskt!

Föresten.. Min kära klasskamrat Willy skrev att dom kollade på en film och något svärd. Det tycker jag är ganska knepigt. Ja inte det där om svärdet för det är typiskt Pelle, men att de har natur NU. Den lektionen börjar inte fören om en halvtimma. Detta måste utredas!
Nu har jag fått svar på dagens fråga. Gubben har slagit samman klasserna idag. Jag ska då inte ha någon ogiltig frånvaro på hans lektion i alla fall. Jag kanske hade räknat med att ha lektion tio över ett? Eftersom jag inte har någon lektion innan så kan han inte skylla på att jag skulle sett någon ändring på tavlan. Never att jag går med på det här. Rätt ska vara rätt! Ehm.. ja!


Kommentarer
jonna säger:

haha! vi behöver ju inte gå på fredagens naturlektion =)

2009-11-17 | 19:42:45
Bloggadress: http://whizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback