just friends

Nu ska jag vända på pannkakan och säga att jag mår bra. Eller bra mår jag väl inte ännu, men bättre. Det här har med andra ord inte varit en skitdag - även om jag påstått det flera gånger idag.
Mitt hår har levt ett eget liv vilket jag inte tycker är okej men det fick la gå idag. Varken S eller C var på jobbet idag, elakt nog säger jag att det var skönt. Jag och Josefine jobbade med Camilla och detta var en av de bättre dagarna. Tummen upp för det. Hon ska dock sluta vilket är tummen ner.
Hann med tidiga bussen för att C är så pass snäll och lät oss sluta, underbart! Men på hemvägen bestämde sig min cykel att dö. Ptja, dö en smula i alla fall. Hjulet är glappt och tenderar att lägga sig och skava på ramen. Heter det så? Hur som helst, det är sjuuukt jobbigt att cykla i alla fall.

Och efter min lilla tupplur här hemma så fick jag ett sms så förhoppningsvis blir min kväll kanon. Töntigt kanon. Ida tänkte spontanåka till skutt. Men det beror nu på om vi fixar skjuts hem. Undrar hur det kommer gå imorgon? Äsch, det är inte ofta jag tänker på konsekvenserna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback