magic night

Trött tjej! Trött ensam tjej. Trött ensam mätt tjej.

Någon som sa fredagsmys? Absolut! Pappa är och super någonstans så jag har hela lägenheten för mig själv hela natten. Dock är jag inte speciellt förtjust i att vara ensam hemma, alltid trevligare med sällskap. Hur som så hade jag inte behövt vara ensam, M och J hade kunna tänkt sig att kika på film och sådär men ikväll kände jag för att vara ensam. Sitta och sjunga med i låtar och vara allmänt töntig.
Så nu är det tv och lite chips som är kvar på dagens måste-lista. Sånt gillas ju. Inget bra på tv bara, det gillas inte.

Imorgon blir det eventuellt jobb på ridskolan. Hästarna ska fotograferas till hemsidan. Sedan blir det hagbygge i Godby. Tråkigt men måste göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback