"men åk dåååååååååååå.."

Typ så lät det i bilen idag. Inte okej. Jag ska aldrig mer köra med min mamma!
Jag kommer till en korsning, stannar och ska till att köra igen. Bilen dör.
Jag får vänta då jag missade min chans, när jag ska åka så dör bilen igen, jag hamnar en bit ut på vägen.
Får en bil bakom mig så ligger så pass nära att jag inte kan backa, får stå kvar med nosen på körbanan.
Ska köra igen då mannen i baksätet vrålar att jag ska köra. Bilen dör åter igen, nu står jag halvvägs ut i korsningen. Det kommer en bil ifrån vänster som måste stanna, massor av bilar kommer ifrån vänster = Jag kan inte köra.
När det blir fritt ska jag köra, både Kent och Mamma gapar. Bilen dör och jag vill bara ge upp allt och gå därifrån. Vid den tidpunkten ber jag alla i bilen hålla k*ften och vips så åker jag därifrån och genomfarten i den korsningen kunde komma igång igen.
Ut till stallet kom vi och jag vägrade köra hem.

Varför ska jag lära mig köra när jag ska gifta mig så pass rikt att jag inte behöver? Värdelöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback