saxin vs. trafiken

Det där med trafik och bilar är verkligen inte min grej!
Jag tuffar på i godan ro på min moped och är påväg till stallet. Kommer fram till korsningen och kollar laglydigt mig för innan jag åker ut. Men när jag kommit ut på vägbanan så inser jag att det är en stor vit skåpbil påväg rakt emot mig. Denne lägger på en tvärnit så det skriker om däcken innan h*n lägger sig på tutan.
Jag skämdes som en gris och satte av i full fart därifrån med skakande knän. Jag är så himla vårdslös men jag lovar, jag såg verkligen inte när den kom!

Annars var jag på bio idag men mina bröder. 2012. Ganska överdriven men grymt bra ändock! Jag är inte gjord för sådana filmer föresten. Mitt hjärta går i 110 och jag spänner varje muskel i kroppen när det är precis på håret. Sedan hatar jag filmer som alla slutar på samma sätt. Varför kan aldrig huvudpersonen dö? Det skulle ju vara ett oväntat slut om något!

"ni verkade lite sugna" - piiinsamt!


Kommentarer
jonna säger:

Hahahahahahaha!!!

2009-11-16 | 21:04:38
Bloggadress: http://whizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback