tuffa tider

Såja, snart är jag antingen död eller förvandlad till en gris. Det känns mest som om jag kommer dö faktiskt.
Huvudet är garanerat påkört av en buss, jag har satt en malon i halsen och någon stoppar miljarder med nålar i mina muskler. Det här är inte okej. Febern stiger rakt uppåt så snart är jag riktigt het. Men ont gör det. Har så fruktansvärt ont i hela kroppen. Nästan så att jag vill gråta. Ärligt talat alltså. Känns som en jätte tagit upp mig och gör tusen nålar på hela kroppen samtidigt som han slår mig i huvudet med ett träd.
Lungorna värker i varje andetag och jag känner hur hjärtat slår. Dessutom ilar det i de främste nedertänderna så jag blir galen. Det är så himla synd om mig.
Jag fick till och med min bror att hämta en treo och det är storslaget, inget han gör i första taget.
Fixade dock en tripp till Vilsta med mamma, halstabletter och lite annat mums. Fick även med mig hostmedicin hem, tack!

Bara jag som tycker hostmedicin smakar gott?

Kommentarer
Robert Pattinson-fanblogg säger:

Kolla in nya Robert Pattinson bloggen! :D

2009-11-09 | 22:29:03
Bloggadress: http://robness.blogg.se/
ann säger:

jag lider med dig, har legat sjuk i en vecka nu & doktorn säger att det kommer sitta i någon månad (y) förjävla härligt.

2009-11-10 | 15:21:12
Bloggadress: http://annselander.blogg.se/
Anonym säger:

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-10 | 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback