"vet du hur det känns att ha en pistol riktad emot ditt huvud?"

Att det aldrig kan vara nog. När man väl räcker sig emot toppen så kommer någon och slår undan ens ben. Det här är verkligen inte kul längre. Inte för någon av oss. Kan det bara inte räcka snart? Jag orkar inte kämpa längre, det får vara bra snart!
Man hör hur folk blir hotade både till höger och till vänster, men att själv bli hotad inger en enorm fruktan. Speciellt när man hör den andres röst. Ett äckligt lugn och hes röst som uttalar orden som får en kall kåre att ila längs ryggraden. Jag skulle vilja sätta mig ner i ett hörn och stänga av. Helt.
Nu har min bror varit med om tillräckligt, och resten av min familj med.
Inatt kommer det inte bli många timmars sömn. Två timmar härifrån sitter några som inte vill alla här i världen något gott.
Nu överdriver jag säkert igen, men jag o r k a r  i n t e .


Kommentarer
Riley säger:

Men usch! Önskar att det fanns något jag kunde göra! Mer än att påminna dig om att du ALLTID är välkommen hit <3



SV: Hittade tipset/grejen/funktionen via den där designadinblogg som du tipsade om när jag gjorde om min blogg första/förra gången :) "Widgets och roliga funktioner" tror jag undermenyn hette... Också "Lägg till musik på din blogg" Eller något i den stilen. Hur bra som helst! Finns all möjlig sorts musik och snyggt är det ju dessutom! (måste jag få vara lite egoistisk och påstå ^^)

2009-12-01 | 20:42:15
Bloggadress: http://leavingfargo.blogg.se/
jonna säger:

Shit, vad är det som har hänt egentligen? Du behöver inte berätta om vi vill men jag finns om du vill prata <3

2009-12-01 | 21:17:13
Bloggadress: http://whizz.blogg.se/
Ida säger:

Numer spelar det kanske inte någon vidare roll,

men du vet att jag bryr mig hemskt mycket om dig,

att jag älskar dig och är rädd om dig. Att jag saknar dig och att det inte går en dag utan att jag tänker på dig. Att du alltid kommer ha en stor plats i mitt hjärta.

2009-12-01 | 21:54:02
Bloggadress: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback