build it up

Sådärja. Dagens måsten avklarade idag med. Kanon.
Mötet på ridskolan gick la bra. Behövde inte stanna hela tiden och det tror jag nästan att jag är glad över. Men jag vet på ett hum vad jag ska göra. Först och främst ska jag skapa en ny hemsida och ladda över bilder dit som sedan ska kopplas samman med ridskolans hemsida. Sedan blir det lite mer pyssel och sådär men detta ska nog bli kanon. Får sätta mig så snart som möjligt och knepa ihop någonting. Känner jag mig rätt så kommer jag sitta ikväll redan. haha.
Men nu ska jag kila ner och bygga på brännan. Så otroligt skönt att ligga där i värmen och drömma sig bort. Men nej, ord ska bli till handling. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback