burnin' up

Nu är det kväll.. Skulle kunna klassas som natt också vilket helt beror på när man går och lägger sig och hur man tolkar tiden. Jag tycker det är kväll i alla fall. Natt är det vid tolv.
Hur som.
Tord kastade in en höbal till hästarna idag. Det tog tre minuter för mig att gå och hämta kniven, men vilka tror ni stod och slet i plasten när jag kom? Tänka sig, Calle måste vara nära svältgränsen jämt.
Svinkallt var det hur som helst och det var skönt att komma hem till tant T eftersom hon jämt har så varmt i deras hus.
Vi hade första mötet på länge, fick väl inte så mycket nytt sagt. Har som jag tidigare nämnt, lyckats trollat bort alla tidigare dokument så det blev mycket om vad vi ska genomföra osv. Mest tror jag att vi fikade. Ostbollar, kakor osv. Farligt att vara där.
Kom också överrens om hur det blir med Calle. Skrittas för hand i minst två veckor blir det. Sedan så blir det lite kortare turer uppsuttet, sedan får vi ta det därifrån. Dock ska vi börja om helt. Ta om grunderna, träna samlingar och bygga upp oss igen. Kan vara himla nyttigt både för oss och för honom.
Likaså med Plutten. Så har ska det ut och promeneras. Förhoppningsvis blir de båda två lite lugnare snart så då kanske man kan ta med sig båda två ut samtidigt och slipper gå två vändor.
Sista tiden blir ändå turerna ganska långa. Uh.
Hur som helst, tummen upp.

Nu sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback