clap again

Jag är verkligen hur trött som helst just nu.
Kanske inte så konstigt eftersom jag inte kunde somna igår och sedan upp innan solen ens visat sig. Inte okej!
Rätt jobbig dag i skolan med. Långa lektioner och en lång håltimma för min del också. Fick dock lite gjort denna gång, satt och skrev på svenskan.
Under sista lektionen, precis när vi börjat så gick brandlarmet. Inte nog med att vi håller på att frysa ihjäl innuti skolan utan nu skulle vi ut och huttra. Somliga hann ju gå och hämta jackor men eftersom jag blivit förpestad med att vara en av ordningsmännen så fanns det inte tid för det. Tur nog så har man lika barnsliga vänner som en själv så ehm.. ja. Vi lämnar det.
Mindre roligt för den delen av klassen som var i köket idag, kockkläder ute är inte det mysigaste eller det snyggaste heller.
Några evigheter senare fick vi komma in igen och det hela slutade med tat vi åt spenat. Det är lite läskigt faktiskt.
Men nu är jag hemma, pannan är skållhet men jag fryser som en gnu. Blir snart dusch och sedan sängen skulle jag kunna tänka mig. Orkar inte stanna uppe. Vill sooova!

Kommentarer
Samuel säger:

Låter som om du har haft fullt upp igår, och att du (som vanligt) är på väg att bli förkyld - igen - iaf, krya på dig tjejen så hörs och ses vi snart.. Kramar din polare samuel

2009-10-14 | 12:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback