he's a real hero

Ännu mer värdelös dag kan jag ju lätt påstå!
Började med en ganska så okej företagsekonomi faktiskt. Men efter det så pannkaka av allt.
Lång håltimma och efter det skulle vi ha haft svenska, eller de som inte var klara med boken skulle ha svenska. Så vi satt där, ingen kom och tillslut gick vi. SÅ var det engelska, helt värdelös lektion. Efter detta så var det naturkunskap. Och idag innebar det P R O V . Och om ni läste mitt förra inlägg så blev det inte så mycket plugg allt igår, dvs inget alls. Så jag och Daniella gick dit ändå för får vi IG så finns det omprov. Haha. Tummen upp.

Insåg idag också att jag hade cykeln på stationen eftersom jag fick skjuts hem av far igår. Imorse var det tänkt att jag skulle gå men tror ni att jag hinner det eller? Nej, så latheten tog tag i mig och jag åkte moped. Dock kom nästa problem. Både cykel och moped på station. När jag sedan har så himla lata kompisar (?) så fick man ingen hjälp därifrån heller. Så nu sitter jag här och väntar på min far som ska skjutsa mig till staden så vi kan hämta cykeln.

Inget Sabooojna idag heller. Så jäkla värdelöst. Ska ut till stallet och fixa, suuug get typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback