how you remind me

Idag är ingen bra dag. Inte ens på en smula..!
Vaknade upp med ett dunkande huvud, en tjock hals och pirr i hela kroppen. Så dagen har mestadels spenderats i sängen med en film men också framför tven. Nu har energin börjat återvända en aning och all denna vila har lett till att jag vill klättra på väggarna. Dock är jag sjukt trött och orkar inte göra någonting så jag struntar i det där med väggarna.
Men snart så ska jag och far iväg till affären. Jag vägrade att åka själv och det gjorde han med. Så nu måste vi åka båda två bara för det. Helkasst väder men ska bli könt att få komma ut en sväng trots allt.

Så kvällen blir lugn, taggar för nästa helg istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback