om jag alltid vänder om

Sådär. Nu är dagens måsten avklarade. Kanon!
Jag städade mitt rum idag faktiskt. Det var inte roligt..! Det blev ordentligt idag. Till och med min garderob blev lite uppffiad så nu får jag in massor av saker där. Det är kanon.
Men jag är inte riktigt klar, ligger några saker på sängen fortfarande men det tar jag innan jag behöver använda sängen.
Blev tajm till att fara ut till stallet. Himla mycket stall dessa dagar. Dock inte mig emot.
Funderade först på att låta Calle stå för jag var lat, men sedan så tänkte jag på att om han inte tränas så kommer allt gå himla mycket seeegare innan det blir ridning på riktigt. Så jag tog mig en tur uppsuttet faktiskt. Man kan ju variera så tränar man olika muskler på olika sätt. Kanonbra!
Dock fick han något tokspel och hoppade som en känguru. Innan jag visste ordet av det så for det två eller tre rådjur över vägen. Knäpphäst, sådana har vi ju sett massor.
Sedan var det ju några barn som lekte i en grushög, något läskigare har han inte sett på länge! Men det gick bra. Passade på att böja igenom honom lite och han protesterade inte det minsta. Så allt sm allt gick det kanonbra!

For upp till ridskolan så snart jag var färdig. Finns nog inte så mycket att säga. Jag måste i alla fall kika igenom Kalle Ankas jul. Hur nu det kommer sig är att vi ska tydligen ha ett nummer i julshowen och temat är just Kalle Ankas jul.. Eller heter den så? Jag har glömt. Attans! Hjälp uppskattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback