watchtower

Nu sitter jag här trots att klockan är så pass att man borde vara i skolan. Och det borde jag också. Men vem vill inte sitta och spana ut genom fönstret när det går förbi människor?
Nej så här är det faktiskt. Jag har gjort klart matte A kursen och läser endast matte B nu, äntligen. Men saken är den att jag har min mattelektion kvart över åtta och sedan i en timme ungefär. Efter detta så får jag vänta antingen tre timmar eller fyra timmar på ett ungefärum beroende på violken vecka det är. Och hur kul är det på en skala?
Nej så idag tog jag faktiskt sovmorgon. Det är egentligen inte okej men sen när har jag fattat beslut på grund av det?
Hur som, nu är det frukost som gäller. Bussen går inte fören klockan ett och jag kommer komma ungefär en kvart försent för att jag inte orkar ta halv tolv bussen och vänta. Så lat tjej.


Kommentarer
Sara säger:

Sv: tack för frågan :) Verserna kortfattat är ju helt enkelt att vi ska ut och berätta om Jesus och på så sätt få fler till att följa honom. Det gör vi! Medan mina vänner i kyrkan berättar för folk om honom, så brukar vi dansa för att visa hur mycket vi älskar Jesus. Till exempel på kulturnatten i Lund, så brukar vi dansa och de andra ungdomarna & de vuxna i kyrkan berättar om Jesus, sina livsupplevelser och delar ut biblar.

Så det är mycket mer än bara gudstjänsterna på söndagarna :) hoppas detta var svar på din fråga :)

ha en fortsatt bra dag! kram!

2009-10-05 | 15:22:55
Bloggadress: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback