yesterday is far away

Blev snabba svängar igår.
Ann ringde vid sju och sa att jag skulle vara klar inom en timma för hon och Daniella skulle hämta upp mig. På den timman gick jag ifrån att ha en oversize tröja och leggings med håret i en knut till att vara nyduschad och fullt påklädd. Dessutom gå till Vasahallen där dom väntade på mig. Det om något är bra jobbat. Till och med pappa påpekade att jag var himla snabb.
Men hem till Ann kom vi. Så himla kul och annorlunda kväll måste jag medge. Allt som hände orkar jag definitivt inte ta upp här men kan säga att det blev en lyckad kväll. En mycket lyckad kväll!
Kom inte i säng fören runt halv två eller något sådant så jag är lagom sliten nu. Men hallå, det är söndag så idag är det okej att gå runt och göra precis ingenting.
Dessutom så är jag ledig imorgon. Eller jag säger att jag är ledig eftersom jag bara har natur och den räknas inte. Så himla skönt när jag tagit bort matten. Varannan måndag har vi ju inte svenska och några veckor framöver så har vi ingen företagsekonomi heller för all praktik så det lämnar naturen ensam. Syyynd.
Nej, nu ska jag ta och kila ut till vardagsrummet. Höre hur min bakfulle far prasslade med en påse, lika bra att kika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback