"are you taking a nap?"

Det var så drygt att gå upp imorse!
Men upp kom jag och bussen hann jag också med. Förstår inte vad som hänt, har varit klar innan tio i sju varje morgon. Har kilat iväg vid tio i och att inte stressa som en tok längre känns ovant.
En annan sak är lite knasig. Mustaschklubben har någon sammanstrålning och bor på hotellet. Är både svenskar, engelsmän och tyskar. Det är mustascher i alla storlekar, former och färger. Så när de ska tala med en så dras blicken till deras överläpp, hur känns det egentligen att ha en buske där? En buske som man får tvätta, klippa och till och med kamma? För att få formerna som de har så krävs det ju en del jobb. Det är ganska svårt att höra vad de säger, för det är ju engelska också. Skönt att jag inte kommer vara där varesig ikväll eller imorgon då resten anländer. Räcker med de fyra som var där idag och igår!

Om en timma eller så, så kommer far och hämtar upp mig. Vi ska iväg till banken för att sätta in mina pengar ifrån sommarjobbet. Sedan, om vi hinner, så ska vi vidare till Köping och kika på skor. De skorna jag har nu på hotellet är gamla, fula och trasiga. Dessutom stenhårda att gå i.

Blir eventuellt en promenix med Mathilda senare. Tiden utvisar..


Kommentarer
Riley säger:

Äsch, nu kommer jag att grunna på det där hela helgen ju... "Hur känns det egentligen att ha en mustasch?" .. har fått höra att skägg (skäggstubb?) kliar innan man vant sig. Borde inte mustasch klia ännu mer då? Liksom, det är ju ändå som en enda rattmuff som jämt kittlar en på överläppen! Nu fick jag bilden av en valross på näthinnan bara för det...

2009-09-03 | 19:14:24
Bloggadress: http://leavingfargo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback