"ehm.. jag gjorde ingenting!"

Jag rev köket igår. Eller ja, en del av det i alla fall. Det är inte okej!
I godan ro stod jag och värmde vatten i vattenkokaren när kaklet helt random attackerar mig. Pang bom liksom.
"Eh... pappa.. Jag tror att kaklet ramlade ner"
"Va..?"
"Jag gjorde ingenting! Det bara ramlade ner!"
"Jaja.."
"Men jag gjorde ingenting!!" - Det man inte vet det lider man inte av. *vissel*
"Nejnej, jag har gått och väntat på att det ska ramla ner"
Lite senare så börjar pappa riva ner mer av kaklet som sitter löst och ni som känner oss vet att varken jag eller pappa får saker gjorda inom kort tid.
"Jadu Emilia.. Kommer vi få upp nytt kakel inom ett halvår tror du?"



Annars så gjorde jag en hemsk grej idag med. Emilia + tråkigt + en sax = katastrof.

 


Kommentarer
Jeanette säger:

svar: oj du har fullt upp :D

2009-09-19 | 08:39:51
Bloggadress: http://blacktosvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback