Whatever you believe

Har mått kasst hela dagen så humöret har pendlat ganska bra. Något som gör mig himla off är när jag ska cykla hem och det är motvid. Ni ska bara höra hur jag fräser och hur arg jag blir. Liksom, vad är grejen? Det blåser och oavsett hur arg jag blir så kommer det att fortsätta att blåsa. Ändock blir jag på så pass dåligt humör att jag skulle kunna slå huvudet i väggen. Tur att jag har lite självrespekt i alla fall, eller vad säger ni?
Annars så var det sista dagen på Scheele idag, för denna gång. Blir skola hela veckorna under sex veckor (hinner med ett lov på dessa veckor med) innan vi är tillbaka på hotellet igen.
Det är är riktigt kallt här inne nu för tiden. Dags att ta fram duntäcket, är trots allt bara tjugo grader här inne skulle jag tro. Rena istiden!
Nu ska jag nog ta mig något varmt att dricka och tycka synd om mig innan det blir dags att ta tag i matten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback