you're begging me for mercy

Nu är det söndag.. igen. Jag vill verkligen inte påbörja en ny vecka!
Helgen har varit trevlig dock. Träffat på massor av trevliga människor men även träffat nya och det är trevligt.
Några nyheter har också krypit fram. Ännu trevligare. Men jag är trött. Vill bara tvätta bort geggan i ansiktet
och krypa ner under täcket och försvinna. Anledningen till att jag inte gör det är för att jag vet att jag kommer
vakna och då är det Måndag. Usch.

Fredagen var trevlig föresten. Daniella följde med hem och red Plutten. Blev en sväng vilket den lille herren
 tydligen uppskattade. Så fort vi kom in i skogen slog det sprätt i huvudet på honom.
Får göras om, alltid trevligt med ridsällskap!


Daniella och Calle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback