'allå 'allå

Nu sitter jag på ett tåg som precis lämnar Töreboda eller något annat random ställe. Detta tåg har inga eluttag så jag kommer få psykbryt - datanörd som man är.
Men är bara någon timma kvar innan jag kommer till Göteborg och västtrafikstågen brukar ha datorvänliga tåg.
Hur som helst hoppas jag att jag hinner få något i magen när jag väntar i Göteborg. Men man ska aldrig hoppas på för mycket.
Anyway, varför jag ens skriver ett inlägg vet jag inte och lär inte få reda på det heller. Helt totalt meningslöst. Tror jag är ganska uttråkad. Ganska mycket. Jobbigt.
Ska ringa och störa Ida nu.

Färgade håret igår föresten, blev inte det bästa. Enbart utväxten och hårbotten skiftar i rött.. Det andra blev mer brunt. Illa. Måste inhandla en ny burk innan torsdag som föresten är imorgon. Jag ska nog gå och dö en stund över detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback