enjoy !

Nu är jag på bättre humör ändå. Mathilda gjorde min dag alltså. Så klockren tjej.
"Jag kom på värsta problemet i sommar!"
"Haha, jaså?"
"HUR FAN SKA JAG KUNNA RAKA MIG?"
Som inte allt för många vet så kommer Mathilda inte behålla sin fina figur i sommar utan svälla som en ballong i princip. Detta kommer försvåra hennes vardag ganska rejält som ni ser. Så störtskönt!

Annars så passade jag på att ladda över bilder idag så ni ska nog allt få er en kik. Inte allt för många men vem orkar gå och knäppa jämt? Inte jag i alla fall.
För att tillägga så har jag pluggat idag. Skickade iväg en grej till Hoffa ikväll. Det får räcka. Gäller att inte slita ut sig.


Mor och Dotter - lika sköna båda två!


Kan storbloggarna - kan jag!


HRelever kan roa sig på udda sätt!


Annars så är jag bara en tönt i hästkläder .


Kommentarer
Linda säger:

ja men thilda e ju så lätt och bäst att prata me!:)

2010-05-09 | 22:23:26
Bloggadress: http://lindismalmis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback