helt random lixsåååm..

Fy vad löjlig jag var igår. Ibland får man nog vara det med.. Tror jag nog.

Hur som helst. Upp i tid kom jag idag. Iväg till skolan kom jag också. Fick ytterligare sjuttiofem uppgifter. Alla bara öser över krångliga uppgifter. Mitt huvud kommer att explodera snart alltså. Fy tusan alltså.
Hade tydligen prov idag med. Jag som trodde det skulle vara imorgon. Illa för mig. Fast kunde det mesta ändå. Marcus hatar mig, det är jag nästan säker på. Fick ett meddelande på FB (som han skulle skicka ut) om att jag måste göra ett prov till för att visa vad jag kan. Jag är ganska kass.

Cyklade hem, hann precis innan det började ösa ner ordentligt. King alltså.
Jag har egentligen ingenting vettigt att skriva, vilket ni kanske märker. Känner bara för att fördriva tiden en smula. Ska nog snart duscha, vänta på samtal och dryga runt lite. Störa min kära mamma så mycket jag bara kan. Hon avskyr mig när hon är sjuk.

PR café ringde mig nyss.. jag ringde ju aldrig tillbaka till dom, eller R hade ringt mig och jag orkade bara inte ringa upp efter det missade samtalet. Så haha.. ah.. Han ursäktade sig och sa att dom inte valt mig men att dom skulle ha kvar mina papper.
Jag orkar inte bry mig längre. Får jag inte jobbet på MyOne så struntar jag i det och stannar hemma i sommar. Finns massor att se fram emot just denna sommar. Massor. Jag skojar inte. Amazing!

På tal om annat. Helgen. Valborg.
För några år sedan så drack jag min första egna öl på just denna dag. Tillsammans med Fredrika. Den kvällen krossade även vår köra E ett fönster. Liksom spårat!
Blir i alla fall att stanna hos Sabina efter skolan. Ska hjälpa henne med en smörgåstårta till hennes 'kalas' dagen efter. Sedan blir det fix och livat värre på kvällen. Vart när och hur vet vi inte ännu. Inte mer än att Jennyboy ska förgylla vår kväll i alla fall. 
På lördagen lär jag åka hem, fixa upp mig och sådär innan jag far in till västerås och umgås med N. Mysmysmys.

Nej, duschen var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback