it's been a long night

Nu sitter jag i skrivande stund med två lurviga hundar i knäet. Mathildas hundar för att vara exakt. Hon lämnade dem precis och här ska de vara ett par timmar nu i och med att Sebbe fyllt år. Skulle tydligen massa folk hem till dem så jag ställer mer än gärna upp för dessa två små godingar. Hundarna alltså.

Dagen har spenderats hos farmor där även faster Yvonne var. Inte så himla trevligt. Min släkt är ganska knasig! Ganska mycket knasig.. Men blev lite fika och godis innan vi körde hem igen med mig bakom ratten. Tränade lite på parkering också. Jag har så himla svårt att ställa mig rakt! Tycker jag står absolut rakt men min hjärna är inte som den ska. Illa.

Snart blir det stallet en sväng och sedan så blev jag hembjuden till Mathilda ikväll. Får se om jag kikar förbi.
Men nu ska jag kila ut och laga till lite mat. Spännande.

Just det ja, en viss Alex ringde mig idag. Himla trevlig kille! Säkerligen en göteborgare.
Hur som helst, han ville mer än gärna träffa mig så ska ringa honom på torsdag igen när jag väl befinner mig i strömstad. Känns himla bra. Två svar på jobb och jag är gryyyymt pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback