kokobom smurf smurf

Sådan musik är det som går ut ur högtalaren just nu. Egentligen inte okej men vadå, ibland får man helt enkelt lov att lyssna på sådan med! Jag säger det!

Hemma nu hur som helst. Jag tvingade ut pappa till Donken så jag fick lite mat. Insåg att jag knappt ätit någonting ända sedan jag åkte. Blir liksom ingen struktur i vardagen när man umgås med min syster. Men jag klagar inte. Har max ätit två gånger varje dag och då inga stora mål. Men man kan ju undra hur många spindlar som passat på att krypa ner när jag sovit med munnen öppen i och med att näsan varit täppt.

Vad väntar på bordet när man kommer hem då, jo brev ifrån skolan. Inte så skrämmade kanske. Jag måste sätta mig och skriva uppsatsen jag missade här om dagen samt om någon solkung. Någon kung som fick tänderna utdragna? Hur som helst, inte alls kul!
Dessutom måste jag skriva klart den där bokrecensionen som jag skutit på i snart ett år. Undrar ifall Alex skrivit sin, om inte så har jag fortfarane en chans att vinna över honom!
Insåg också att jag har kvar uppgifterna till arbetsmiljön och den där andra lektionen vi har med Marcus. Fullt upp är det som står på schemat kommande vecka. Det här är inte roligt någonstans!

Men nu ska jag göra något vettigt och sätta igång med uppgifterna. Illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback