now it's up to you babe

Det är helt otroligt att jag ens får sätta mig bakom en ratt. Livsfarligt är bara förnamnet! Jag lovar er gott folk, om jag får körkort så är det nästan ett mirakel.
Nej, nu ska jag inte vara sådan. Det gick faktiskt ganska bra. Emellanåt! Inga motorstopp och inga yttre skador på bilen så man kan ju inte säga något annat.
Kanske ska nämna att jag körde Audin för första gången vilket innebär att jag hade växellåda. Senast jag växlade var innan snön föll och det var ju ett bra tag sedan. Snacka om att vara ringrostig! Så i början gick det inte alls.
Sedan så tror jag pappa hade för höga tankar om mig för han tvingade ut mig på stora vägen emot västerås och jag fick smärre panik. Men jag ägde alla.
Körde runt lite innan vi slutligen var hemma igen - helskinade. Var nära att få någon i baken ett par gånger, men håller dom sig för nära så är det la ändå upp till dom!

Lite senare blir det att kila ut till stallet och kolla till hästarna. Calle lär vara ganska trött så han får nog stå idag, det är han värd så som han for runt och kickade igår.
Ska tvinga in en runda i skogen också, jag ska la svettas lite jag med.

Imorgon bjuder dagen på en lektion så ska nog iväg till Västerås med Ida på förmiddagen också. Kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback