running in your veins

Passar på att slänga in en update medan maten puttrar ute i köket.
Kom nästan nyss hem ifrån träningsrundan. Slog mitt rekord faktiskt. Trodde jag aldrig, speciellt inte när jag tränat på ett bra tag! Men vilken tid jag fick tänker jag inte bekänna, för det är fortfarande dåligt. Ni kan få veta när jag kommer under tio minuter.
Och för er som inte vet, rundan är på lite mer än 3 kilometer men mjölksyre backar på vissa ställen.
Regnet missade jag förutom några små stänk bara. Uppfriskande dock!

Imorgon blir det att hjälpa Fredrika och byta stall. Skönt nog kommer hon och hämtar mig efter skolan och dessutom ligger stallen inte allt för långt ifrån varandra.
Annars blir det en lugn kväll, inget planerat i alla fall.
På lördagen blir det att eventuellt släppa våra hästar i skogshagen. Till råga på detta så är det min stallhelg. Alltså kommer jag vara en hästnörd hela helgen.
Inga planer på utgång har jag heller så ptja, nördhelg. Tummen upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback