shoooooopping

Vad har jag gjort idag? Absolut ingenting jag ska göra om jag säger så.
Försov mig imorse, som vanligt vill säga. Vid nio mötte jag upp Ida och vi steg på tåget till Västerås. Slösade ett par timmar där. Var egentligen meningen att jag skulle tillbaka till Köping så jag skulle på matten, men blev lite tajt om tid så det blev inte så.
Köpte inget jag direkt behövde heller. Eller ptja, min mascara är snart slut och jag fann en med ett mycket bra pris som skulle vara bra. Passade på. Visar den sig vara bra ska jag köpa en till redan nu. Budget you know. Är man snål så är man.
Ida däremot höll inte hårt i plånboken idag inte. Hon drog kortet ganska många gånger idag och inte för några små belopp heller. Ibland önskar jag att jag också kunde jobba och spara. Kan inte kännas helt fel att kunna köpa vad man vill sådär.
Drog en glass på donken innan vi kilade tillbaka till tåget. Rätt flummiga. Behövdes idag kan jag säga!

Så resten av dagen kommer spenderas stilla. Eller jag känner starkt för en träningsrunda. Blir nog en sådan lite senare, är inte speciellt varmt ute så blir perfekt.
Annars ska jag se till att bli klar med den förbaskade svenskauppsatsen. Tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback