stay seventeen again

Kommer absolut att börja regna snart, men har man bestämt så ska man ta tag i sakerna. Så ska jag i alla fall försöka resonera i framtiden - något jag varit dålig på!
Så ska kila ut och träna en stund, säkerligen i regnet, men ska bli så sjukt skönt. Tänkte kila bort till hotellet och fråga om jag får fortsätta nyttja deras gym trots att praktiken är slut just för tillfället. Om inte annat så ska jag i alla fall dit och hälsa på. Gäller ju att vara framåt och visa sig om man vill ha något jobb där alls. Så jag ska dra på mitt bästa leende och smöra lite.

Nu skutt blir det inte ikväll i alla fall. Vaknade imorse och mådde helkasst, känner att jag inte pallar med en vild kväll just nu. Så överlåter spårandet till alla andra idag. Sorry Ida.
Hur som helst så skulle det vara grymt kul och jag är pepp, men vill jag klara skolan så är det nog dags att prioritera tror jag. Allt för många som är dåliga på det. *host*

Så träning och plugg är det som är dagens to-do.
Nu ska jag kila. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback