the blind side

Jag är ganska blind just nu. Jag orkar ingenting. Orkar inte peta in linserna, orkar inte kila på toa, orkar inte äta frukost och orkar knappt hålla ögonen öppna. Det här är en orklös dag och jag ska göra så lite jag bara kan!
Senare så blir det att vara barnvakt i alla fall. Ska bli spännande att se vilket humör hon är på idag. Hoppas bara hon inte blir så himla svår att lägga senare.
Hur som helst, förhoppningsvis så hinner jag och syster till Nordby och kika på kläder innan det stänger. Har ju pengar nu så lika bra att passa på liksom. Och här har dom verkligen ALLT!

Nej, mycket mer är såhär har jag inte att berätta. Solen skiner för fullt i alla fall. Härligt det!


You make happy .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback