trött chey

Det här är verkligen inte okej alltså! Jag blir så himla trött på mig själv att jag skulle kunna köra in en gaffel i ögat! Nu tänker jag inte gå så långt för att jag vet att det gör för ont. Men det känns som att det vore ett plus just nu.
Jag ska börja föra annteckningar över hur många gånger jag försovit mig.
Har missat halva projketarebeteskursen nu. FEMTIO procents frånvaro och varför det? Jo för att jag har försovit mig. Liksom hör ni hur förbaskat löjligt det låter.
Jag är så arg över mig själv så det finns inte. Ringde till pappa och sa att han skulle köpa en högljudd väckarklocka men han tyckte minsann att min mobil lät för högt den. Men när jag inte vaknar utan min pappa, i ett rum längre bort, blir störd så kan jag inte vara normal.
Nej. Nu är hela min dag förstörd. Jag kommer kugga i mina kurser, mina pengar kommer dras in och jag kommer hamna i ett liv där jag får lev på soc och röker minst ett paket om dagen. Så illa är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback