you make me crazy, but you don't care

Jag har inte bloggat idag. Vet inte varför egentligen. Kanske beror på att jag inte gjort speciellt mycket.

Vaknade av ett sms imorse, på tok för sent. Tio i nio plingade det till bredvid mitt öra och gjorde mig uppmärksam på att jag försovit mig. Konstigt. Jag som aldrig brukar göra något dyligt!
Hur som helst. Bestämde mig för att stressa som bara den för att hinna. Men kommer inte mer än upp ifrån sängen innan det smäller till i huvudet och jag blir tvungen att lägga mig ner igen. Varför känner man inte en sådan kraftig huvudvärk när man ligger ner? Borde la inte vara någon skillnad egentligen.
Hur som helst, blev att vara hemma och tycka synd om mig själv. Tror faktiskt min kropp strejkade där för jag började frysa som en gnu och må riktigt illa. Gick över med lite té och film.

Ringde tillbaka till jobben också. Ingen som var närvarande vilket innebär att jag måste gå igenom hemskheterna en gång till.
Fick en stöt ifrån hagen när jag snabbt kastade ut mat åt hästarna.
Datorn kommer säkert dö när som helst vilket den börjat pyssla med på sistonde. Tror nog att jag håller på att bränna upp den. Min bror tjatar alltid på mig att jag inte får ha hans dator i knät utan tex en bok eller sådär. Jag tycker han är supertöntig. Men kanske är det så som han säger. för en gångs skull.

Imorgon blir det lång dag, sedan hem och packa. Fredagen kommer först spenderas i skolan och sedan i en bil under sex timmar. Alla hurrar för mig. Attans så tråkigt!

synd att du inte förstår ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback