baby, just kiss me

Har ju inte uppdaterat bloggen men vart finns orken?
Det är kalasvarmt här! Kom hem onsdagskväll, spöregnade. Skulle se Nordman som spelade här i stan, men tror ni att jag hann eller? Illa, tråkigt, förfärligt! Haha.. Något i den stilen.
Men jag slocknade direkt i min stoooora underbara säng efter ett mysigt samtal med pappa. Så sedan har jag bara drällt runt, kikat på film, duschat osv. Underbart.

Igår blev det en sväng till banken. Uppdaterade mitt kort, så kommer få ett visa-kort nu. Skaffade telefon och internetbank och kollade om mitt nuvarande kort fungerar utomlands och det skulle det.
Pappa var även med så vi kollade i hans bankfack. Deras sedlar var stora som berg. Jag skojar inte.. Hundralappen var i princip som ett A4papper. Så det var trevligt att se vad han sparat på.

Idag så släpade jag med familjen ut till Kanalcafét. Mamma, Kent, Mathias med två barn, Syster med barn, Jocke, Mårten, Nakenfisarna Rudas och Kiwi sedan pappa och jag då. Himla mysigt var det! Vi barn badade och attans så skönt det var. Svinkallt dock! Men fikade och tjötade lite. Kikade på när dom slussade en snabbis med.

Sedan så kom Julia, Ellenor och Isabell över. Vi skrev ut våra biljetter. Fattar ni att det bara är TVÅ dagar kvar. Eller ja.. hela lördagen och nästan hela söndagen. Ska bli så sjukt roligt! Dör en smula varje gång jag skänker det en tanke! Haha.

Sen nu har jag inte bestämt mig, om jag ska kirra lite dricka och chilla ute med Johanna mf eller om jag ska vara helt osocial och sitta hemma ikväll. Blir en utgång med Ann imorgon - nyktert dock.
Dagens i-landsproblem!

Baaaaaaaby - kom hem!

Kommentarer
poesimannen säger:

men sluta bby :)du åker till kreta och har det bra med brudarna helt utan killar :) I love you emilia saxiin <333

2010-08-14 | 04:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback