"Emilia, klappa inte hundarna"

Min mamma förbjöd mig stenhårt att röra vid några som helst djur på Kreta. Tror ni jag löd? Hah, trodde hon ja. Jag klappade och gosade - nu har jag nog fått rabies.
Redan på flyget hem så började det onda i lungorna och snart hostade jag med. Den här natten har det inte blivit mycket sömn. Hosta, ont i halsen och svullen så jag knappt kunde andas. Grät när jag drack vatten och tyckte mycket synd om mig själv.
Så jag stannade hemma idag. Men det löste sig ganska bra för Scheele ringde och frågade om jag ville flytta min praktik tills söndag istället. Skulle tydligen vara någon mässa då.

Bror kom förbi med sin nya dator. Snacka om tönt. Han sitter och töntar sig i storarummet nu, funderar på att joina honom.

I helgen blir det nog Södertälje. Ska bli mys. : )

Kommentarer
Mathilda, 17 år & blivande mamma säger:

Haha duktig Emlila, du har nog fått något skit från Kreta. Stanna hemma med mig nästa gång och mys (;

2010-08-25 | 14:09:49
Bloggadress: http://mathildaahokangas.bloggplatsen.se
Ellenor säger:

det är säkert ozon eller vad den nu hette som har skadat din hals, for myke starke grejjer de dära! ;)

2010-08-30 | 18:56:07
Bloggadress: http://ellenoreden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback