just messing around

Mycket har hänt under dessa senaste dagarna. Så mycket att jag inte vet vart jag ska börja, eller med vem.

Jag har myst med älsk, fyllt arton, vandrat i dimman och massor mer. Jag orkar inte ta allt nu - för humöret är inte på topp. Händelser som vrider om hjärtat, tankar på hur det borde vara och känslor som rusar i kroppen.
Varför gjorde du det? Varför är du inte mer lik honom? Varför är du inte här? Tre olika människor, som alla rör till det  mitt liv.

Nu är jag ensam. Elakt nog så måste jag erkänna att det är skönt. Det ska bli underbart att återgå till rutinen igen, jobba ikapp mina slöa dagar. Jag vill åka hem - gräva ner mig under täcket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback