Älskade SJ, ni förtjänar en fiin julklapp!

Jamen SJ, ni har gjort det igen. Grattis. Hela sverige bugar och bockar för era otroligt underbara insatser.
Tack för att ni låter mitt söta sista tåg tuffa hem i rätt tid. Det är aldrig ni är så korkade att ni ställer in tåg, nejnej.
Jag trodde att jag skulle börja gråta när jag läste på hemsidan. Jag är stamkund på "Är tågen i rätt tid?" och det får jag tacka mig själv för. Stog med fet text under tiden då tåget skulle hem "INSTÄLLT". Tack sj, ni gjorde min dag. Vem är så otroligt dum i huvudet att man ställer in det SISTA tåget?
Min söta och otroligt snälla pappa kom då och hämtade mig, M lät mig gå tidigare också vilket uppskattades.

Annars har jag ordnat med konferenser idag. Plockat ut, ställt iordning till imorgon och allt som hör till. Fått haj på det där med incheck och lite annat. Nu är det egentligen bokning via telefon som jag har kvar.

Får hoppas att tåget till Västerås väljer att tuffa imorgon omänskligt tidigt.
Var en man som pratade med mig idag när jag skulle iväg. Han sa att det tydligen skulle bli massor av strul imorgon med tåg för det skulle komma in någon oväder av något slag? Jag vet inte, men jag hoppas inte det. Är det något som är drygt så är det när man får sitta på stationen och vänta. Usch!

Men nu blir det sova. Klockan ringer på 05.30, inte så barmhärtigt!

Nej, det var inte jag som fick ett örhänge i näsan? Varför skulle jag pyssla med sånt, sluta!


Kommentarer
Hagberg säger:

om det inte var du som fick ett örhänge i näsan, varför skriver du då om det , smartass :D

2010-12-16 | 20:12:52
Bloggadress: http://daniellahagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback