ganska onödig uppdatering .

Facebook fungerar inte på min stora dator? Står att cookies inte accepteras även när jag sänkt säkerheten så mycket jag bara kan. Henrik försökte hjälpa mig också så vi tog bort brandvägg och allting men det fungerade inte då heller. Usch. Knasigt nog fungerar det på min andra datorn . Knas!

Annars så har febern börja lägga sig. Jag börjar bli rastlös så nu efter en uppiggande dusch ska jag bege mig hem till Mathilda. Kan vara bra att få komma bort lite tror jag.

Jag vet egentligen inte varför jag uppdaterar bloggen.
Hittade ett nyköpt linne i en bortglömd påse. Har man förmycket kläder då?

Annars gjorde jag nog bort mig lite alldeles nyss. Alla är inte som mig. Känns tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback