goin' crazyyy

Ohmy. Jag borde ta en dusch! Och kanske ta ett svep med tandborsten för typ tredje gången idag. Shit alltså. Jag borde inte sitta här och blogga, mina hjärnceller är döda allihopa!
Världen gungar, mina kläder luktar rök och mina väskor har sugit upp ett antal droppar alkohol. Inte okej!

Så vad hände? Jomen oskyddat sex, spya och våld. Eller? Haha, riktigt så illa är det faktiskt inte.
Fick skjuts av alex pojkvän till Västerås i torsdags. Klev på bussen och taggade rejält. Boysen bakom läste porrtidning och höjde sina vackra stämmor i en underbar sång - hela vägen!
Men såre ska va på något sätt. Klev på båten, Adam the man såg till att vi fick våra kort, han var den enda som var i bra tillstånd.
Vad som hände sedan är egentligen inte något speciellt (jag vill inte erkänna att det finns vissa svarta hål i mitt minne!) Men första kvällen var det ingen dans, hyttfest är respekt! Knasigt nog så spårade vi ur rejält, kom bort ifrån varandra och båten är stor! Jag hittade inte hytten pinsamt nog men en vänlig själ erbjöd sig sitt täcke. Gulligt. Luleå - "De kan du glömma!" Haha. Nu kan ju detta misstolkas, jag sov själv i sängen! Haha.
Alex, Tess och Adam klev av på Riga, jag hittade hem, jag sov bort i princip hela dagen, blev uppkörd utav Tess och sedan var det dags att tagga om. Jisses!

Denna kväll var det inte pinsamt att vingla, alla gjorde det - nyktra som onyktra. Ni skulle sett vågorna. Ohmy! Man behövde inte dansa, gunget flyttade fötterna åt en! Jesper fixade en bula i pannan på mig, tack. Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Adam och jag försökte hitta ett ragg åt A, men det gick nog inte alls så bra. Allt vi sprang på var ett lesbiskt par och det var jag som råkade illa ut, eller något sådant.
Sen kilade han och jag vidare först tillsammans sedan så försvann A spårlöst. Jag och Oliver kilade runt, smuttade på fishermens som andra finsmakare. Riktigt vad som hände vet jag inte, men tillslut satt jag och någon random och åt sallad i 'Fastfood'. Sen vet jag inte riktigt heller, men vi satt i en ödslig korridor innan engulgubbe (ordningsvakterna) tyckte att vi skulle sova.
Denna gång hade Adam skrivit ner hyttnummret på min arm (det sitter ganska fast nu) så denna random hjälpte mig 'hem'. Sweeet kille. Om han hittade hem sen vet jag inte.

Mina söta kompisar packade mina väskor och sedan var det dags att gå av oerhört för tidigt! Vem är vaken och människa klockan halv tio liksom?
Nu är jag hemma, världen gungar fortfarande och jag ska krypa ner under täcket och kolla på sagan om ringen filmerna. Det är där ni kommer hitta mig resten av dagen,. Men nu en dusch och gärna ett nyktert liv.

PUSS
Föresten, ni vet tylösandtöntarna Jockiboi och Nemo?! Dom bodde i alla fall i vår korridor. Typ tio dörrar ner. KKKOOLT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback