i told you once, and i told you twice

Sådär ja. På plats hemma hos söta far igen. Känns okej.

Mina söta brorsban kom över igår. Blev måla, leka med dockor och allt som hör till små flickor i den åldern. Så fullt ös medvetslös. När barnen sov så försvann Kent över till en granne för att kika hockey så jag och mamma passade på att kika på film och smutta jäger. Himla mysigt. Det blir alltid lite mer prat, djupgående. På den nivån som jag trivs med. Hur som helst, Kent kom hem och vi blev sittades och kollade på ett klätterfilm. Kom i säng efter tre.

Nu på dagen har vi ätit vofflor och målat lite mer innan Mathias kom och hämtade ungarna plus en lillasyster. Nu är jag alltså hemma och en aning stressad. Mycket som ska hinnas med. Usch.
Ska strax bege mig ut till stallet för att fixa kväll. Hem och duscha, fixa naglar och allt det där. Lägga sminkgrund och tagga. Sedan så får jag skjuts av pappa till stallet för att släppa in hästarna, handla lite och sådär.
Sedan hem och tagga lite mer, fixa hår och resten av make upen. Hur ska det här gå?
Blir att kila över till Linn sedan och efter det så tar vi kvällen som den kommer. Hur som helst så kommer det att bli nice. Jag känner det på mig. Kallt att gå hem sedan bara. Usch.

Nej. Stall nu. Streeeeessa! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback