i'll do it for you

Mamma kom och hämtade mig tillsut. Vi fick ut hästarna som var mer eller mindre lite hungriga.
Sedan for vi faktiskt till Eskilstuna. Emilia <3 rea .
Hittade ett par skor jag länge kikat på, kostade dock fyra hundra och det på rean. Kändes inte som att min plånbok riktigt ville det. Fann då ett par i princip likadana för hälften av priset, också på rean. Så när jag och mor stod i kön hittade jag ännu mer rea och då fann jag ytterligare ett par skor. Hundra kronor och som hittat. Fick alltså med mig två par skor så var billigare än det första paret. Riktigt nice alltså!

Blev ett vanligt linne, vitt nagellack, guldig mascara (eller man lägger på ett lager guld ovanpå det redan svartmålade eller vad man nu har för färg) och så en borste. Kändes som att jag borde byta ut min jag har, inte många piggar som står ut på den längre.

Fick en liten kuvertväska med mig hem också. Jag hade tjugo procent rea på reapriset vilket slutade med att jag betalade 48 riksdalen för den väskan. Jag klagar absolut inte!

Nu ska det bli en dusch och lite mys med hunden. Kan behövas om jag ska friska på mig till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback